Fælles mål – nu med større frihed?
DOI:
https://doi.org/10.7146/rhdt.v5i2.111339Nøgleord:
Didaktik, FFMResumé
I historie såvel som i andre fag er færdigheds- og vidensmålene i forenklede Fælles Mål ikke længere bindende. Hvilke konsekvenser kan det få? Og giver det læreren større frihed? Med afsæt i læreplanens tilblivelse og ændringer diskuterer artiklen de nye udfordringer og muligheder.
Downloads
Publiceret
2018-12-04
Citation/Eksport
Poulsen, J. A. (2018). Fælles mål – nu med større frihed?. RADAR - Historiedidaktisk Tidsskrift, 5(2), 103–106. https://doi.org/10.7146/rhdt.v5i2.111339
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Ophavsretten til artiklerne i RADAR deles mellem forfatter og tidsskrift.
Artikler publiceret i RADAR må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.