Co-branding i danske mode- og møbelvirksomheder
Abstract
Artiklen undersøger, hvad samarbejdet mellem to forskelligartede designprofiler har af betydningspotentiale for de to designprofiler, og hvordan kommunikationen i mediebilledet visuelt afspejler den ønskede betydningstilføjelse. Særligt ses der på møbelserien The Fringy Edition, som er opstået i 2015 som et samarbejde og co-branding mellem møbelvirksomheden Fredericia (tidligere Fredericia Furniture) og modedesigner og multikunstner Henrik Vibskov.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Når du publicerer din opgave på Prototyper, accepterer du følgende vilkår:
Forfattere bevarer deres ophavsret og giver Prototyper ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering her.
Du kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af Prototypers publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
Du har ret til og opfordres naturligvis fortsat til at publicere din opgave online andre steder (f.eks. i opgaveplatforme på universitetet eller dit eget websted eller blog).