Co-branding i danske mode- og møbelvirksomheder
Resumé
Artiklen undersøger, hvad samarbejdet mellem to forskelligartede designprofiler har af betydningspotentiale for de to designprofiler, og hvordan kommunikationen i mediebilledet visuelt afspejler den ønskede betydningstilføjelse. Særligt ses der på møbelserien The Fringy Edition, som er opstået i 2015 som et samarbejde og co-branding mellem møbelvirksomheden Fredericia (tidligere Fredericia Furniture) og modedesigner og multikunstner Henrik Vibskov.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Når du publicerer din opgave på Prototyper, accepterer du følgende vilkår:
Forfattere bevarer deres ophavsret og giver Prototyper ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering her.
Du kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af Prototypers publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
Du har ret til og opfordres naturligvis fortsat til at publicere din opgave online andre steder (f.eks. i opgaveplatforme på universitetet eller dit eget websted eller blog).