Når matematikvanskeligheder bliver usynlige for lærerne – om klasseledelse og elevdeltagelse i inkluderende undervisning
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Nr. 3 (2016)
,
Artikler
Nr. 3 (2016)
Når matematikvanskeligheder bliver usynlige for lærerne – om klasseledelse og elevdeltagelse i inkluderende undervisning
Artikler
Publiceret 2016-09-06
Maria Christina Secher Schmidt
Maria Christina Secher Schmidt
PDF
Citation/Eksport
Schmidt, M. C. S. (2016). Når matematikvanskeligheder bliver usynlige for lærerne – om klasseledelse og elevdeltagelse i inkluderende undervisning.
MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik
, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36406
Citationsformater
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Download citationer
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Resumé
N/A
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her