Kritikken af kvaliteten af Hatties kvantitative forskning
Svar til Thomas Nordahl - Ikke fagfællevurderet artikel
Emneord (Nøkkelord):
Kvantitativ forskningSammendrag
Denne artikel er en respons på en artikel skrevet af Thomas Nordahl (2019), professor i uddannelsesforskning ved Højskolen i Innlandet, hvori han kritiserer en række af vores argumenter vedrørende den New Zealandske uddannelsesforsker John Hatties arbejder (Klitmøller & Nielsen, 2018).
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.