Kritikken af kvaliteten af Hatties kvantitative forskning
Svar til Thomas Nordahl - Ikke fagfællevurderet artikel
Nøgleord:
Kvantitativ forskningResumé
Denne artikel er en respons på en artikel skrevet af Thomas Nordahl (2019), professor i uddannelsesforskning ved Højskolen i Innlandet, hvori han kritiserer en række af vores argumenter vedrørende den New Zealandske uddannelsesforsker John Hatties arbejder (Klitmøller & Nielsen, 2018).
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.