Use of concept mapping to gain insights into student learning in an agricultural sciences course
Resumé
-
Downloads
Publiceret
08-03-2024
Citation/Eksport
van der Bom, F. (2024). Use of concept mapping to gain insights into student learning in an agricultural sciences course. Improving University Science Teaching and Learning, 20(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/143858
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.