Constructive Alignment in Practice – Integration of Theoretical and Practical Teaching by use of Clickers
Nøgleord:
constructive alignment, practice, integration, theoretical, clickers, effective, tool, peer discussionResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Bahadur Ghaley, B. (2023). Constructive Alignment in Practice – Integration of Theoretical and Practical Teaching by use of Clickers. Improving University Science Teaching and Learning, 4(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138630
Nummer
Sektion
Volume 4 - 2011
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.