Pursuing problem-based learning as an alternative didactic option to the traditional teaching/fill-up-the-tanks method
Nøgleord:
problem-based, alternative, didactic, option, traditional teaching, fill-up-the-tanks method, PBL, relevanceResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Hossein Hashemi, S. (2023). Pursuing problem-based learning as an alternative didactic option to the traditional teaching/fill-up-the-tanks method. Improving University Science Teaching and Learning, 6(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138159
Nummer
Sektion
Volume 6 - 2013
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.