Peer evaluation - a teaching element increasing the formative evaluation of the students
Nøgleord:
peer evaluation, teaching element, increasing, formative evaluation, constructive alignment, deep understandingResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Torbern Tagesson, H. (2023). Peer evaluation - a teaching element increasing the formative evaluation of the students. Improving University Science Teaching and Learning, 7(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138108
Nummer
Sektion
Volume 7 - 2014
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.