Student-activation during lectures as a Process to elucidate the Presage of students and facilitate the learning Product
Nøgleord:
student-activation, process, elucidate, presage, facilitate, learning product, deep learning, BScResumé
_
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Hjarvard De Fine Licht, H. (2023). Student-activation during lectures as a Process to elucidate the Presage of students and facilitate the learning Product. Improving University Science Teaching and Learning, 7(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138089
Nummer
Sektion
Volume 7 - 2014
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.