Determining the Effect of TLAs on Student Engagement, Activity, and Understanding in a Repeated Teaching Setting
Nøgleord:
determination, effect, TLAs, student engagement, activity, understanding, repeated teaching settingResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Bogers, T. (2023). Determining the Effect of TLAs on Student Engagement, Activity, and Understanding in a Repeated Teaching Setting. Improving University Science Teaching and Learning, 7(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/138088
Nummer
Sektion
Volume 7 - 2014
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.