Historical teaching and learning practices for first-year English undergraduates – reflections for improving historical thinking
Nøgleord:
historical teaching, learning practices, reflections, historical thinking, improvement, discipline, asess, compare, evaluateResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Penelope Hughes, C. (2023). Historical teaching and learning practices for first-year English undergraduates – reflections for improving historical thinking. Improving University Science Teaching and Learning, 7(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137996
Nummer
Sektion
Volume 7 - 2014
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.