”Teaching-based research” as a triple-win: Student learning, partner benefits and research advancements
Nøgleord:
teaching-based, research, partner benefit, advancements, self-reflections, supervision, fieldwork, triple winResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Pasgaard, M. (2023). ”Teaching-based research” as a triple-win: Student learning, partner benefits and research advancements. Improving University Science Teaching and Learning, 9(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137595
Nummer
Sektion
Volume 9 - 2017
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.