Studenter-undervisning: At flytte de studerende til den aktive rolle giver motivation og øget læring
En omlægning af et forløb i kurset Advanced Spectroscopy
Nøgleord:
studenterundervisning, aktiv rolle, motivation, Advanced Spectroscopy, blokstruktur, science, TDS-baseret, observationResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Møllesøe Vinther, J. (2023). Studenter-undervisning: At flytte de studerende til den aktive rolle giver motivation og øget læring: En omlægning af et forløb i kurset Advanced Spectroscopy. Improving University Science Teaching and Learning, 9(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137587
Nummer
Sektion
Volume 9 - 2017
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.