Congruence in teaching
Enhancing congruity on the masters course Sensory Biology
Nøgleord:
congruence, enhancement, masters course, sensory biology, mass higher education, transformation, constructive alignmentResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
A. Halberg, K. (2023). Congruence in teaching : Enhancing congruity on the masters course Sensory Biology. Improving University Science Teaching and Learning, 12(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137148
Nummer
Sektion
Volume 12 - 2018
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.