Tracking and supporting student learning in practical laboratory exercises spread over several days
Nøgleord:
tracking, support, practical, laboratory, exercise, flowchart, feedback, discussionResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
K. Großkinsky, D. (2023). Tracking and supporting student learning in practical laboratory exercises spread over several days. Improving University Science Teaching and Learning, 12(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137080
Nummer
Sektion
Volume 12 - 2018
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.