Hvordan sammenflettes teoretisk viden med praktiske øvelser for at optimere de studerendes læring? Udarbejdelse af en ny øvelse
Nøgleord:
teoretisk viden, praktiske øvelser, sundhedsvidenskabelige, naturvidenskabelige, teori, sammenfletningResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Falk, S. (2023). Hvordan sammenflettes teoretisk viden med praktiske øvelser for at optimere de studerendes læring? Udarbejdelse af en ny øvelse. Improving University Science Teaching and Learning, 16(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136873
Nummer
Sektion
Volume 16 - 2021
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.