Rammesætning som pædagogisk praksis?
Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger
Nøgleord:
rammesætning, læringsanledning, Bateson, Bernstein, BrousseauResumé
-
Downloads
Publiceret
28-03-2023
Citation/Eksport
Larsen Ryberg, M. (2023). Rammesætning som pædagogisk praksis? : Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger. Improving University Science Teaching and Learning, 17(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136505
Nummer
Sektion
Volume 17 - 2022
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.