Making it stick - The effect of active learning on knowledge retention
Nøgleord:
knowledge retention, lecture, geography, active learning, testResumé
Knowledge retention, lecture, geography, active learning, test
Downloads
Publiceret
01-01-2022
Citation/Eksport
Witteveen, J. (2022). Making it stick - The effect of active learning on knowledge retention. Improving University Science Teaching and Learning, 17(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136497
Nummer
Sektion
Volume 17 - 2022
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.