Dette er en forældet version offentliggjort d. 2021-06-23. Læs den seneste version.
Hvilken betydning har organiseringen af samarbejdet mellem forskere og praktikere for, hvordan disse agerer i didaktiske udviklingsarbejder?
Respons til Christensen og Hobel
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127745Nøgleord:
Didaktiske udviklingsprojekter, forsker-praktiker-samarbejder, praksisfælleskaberResumé
Mit ærinde her er ikke at stille spørgsmålstegn ved Christensen og Hobels teori- og modeludviklinger eller deres empiriske analyser, som jeg alt sammen finder overbevisende og relevant. I stedet vil jeg undersøge et lidt andet perspektiv end deres, idet jeg vil se på aktørernes ageren i de to analyserede udviklingsprojekter
Referencer
Se referencer i artiklen
Publiceret
2021-06-23
Versioner
- 2021-06-24 (2)
- 2021-06-23 (1)
Citation/Eksport
Martin Niss. (2021). Hvilken betydning har organiseringen af samarbejdet mellem forskere og praktikere for, hvordan disse agerer i didaktiske udviklingsarbejder? Respons til Christensen og Hobel. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 121–132. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127745
Nummer
Sektion
Responsartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.