Religionsundervisning i godkendte trossamfund

Forfattere

  • Marie Bisbjerg cand.mag., assistent ved Center for SamtidsReligion, Aarhus Universitet

DOI:

https://doi.org/10.7146/rid.v3i1.23579

Nøgleord:

undervisning og trossamfund, religionsundervisning

Resumé

Metode og metodiske overvejelser er en del af alle forskningsprojekter, men hvordan foregår udvælgelsen og det deciderede arbejde med metode egentlig på store forskningsprojekter på universitetet? Denne artikel vil skitsere og diskutere udfordringer og overvejelser i forhold til metode med hensyn til forskningsprojektet ”Religiøs fritidsundervisning for børn og unge blandt muslimske grupper i Danmark”.

Downloads

Publiceret

2011-04-01

Citation/Eksport

Bisbjerg, M. (2011). Religionsundervisning i godkendte trossamfund. Religion I Danmark, 3(1), 110–117. https://doi.org/10.7146/rid.v3i1.23579

Nummer

Sektion

Artikler