Religionsundervisning i godkendte trossamfund
DOI:
https://doi.org/10.7146/rid.v3i1.23579Keywords:
undervisning og trossamfund, religionsundervisningAbstract
Metode og metodiske overvejelser er en del af alle forskningsprojekter, men hvordan foregår udvælgelsen og det deciderede arbejde med metode egentlig på store forskningsprojekter på universitetet? Denne artikel vil skitsere og diskutere udfordringer og overvejelser i forhold til metode med hensyn til forskningsprojektet ”Religiøs fritidsundervisning for børn og unge blandt muslimske grupper i Danmark”.
Downloads
Published
2011-04-01
How to Cite
Bisbjerg, M. (2011). Religionsundervisning i godkendte trossamfund. Religion I Danmark, 3(1), 110–117. https://doi.org/10.7146/rid.v3i1.23579
Issue
Section
Articles
License
Center for SamtidsReligion har ophavsretten til den udgivne version af tidsskriftet. Forfatteren har ophavsretten til deres egen tekst.