Religionsundervisning i godkendte trossamfund
DOI:
https://doi.org/10.7146/rid.v3i1.23579Nøgleord:
undervisning og trossamfund, religionsundervisningResumé
Metode og metodiske overvejelser er en del af alle forskningsprojekter, men hvordan foregår udvælgelsen og det deciderede arbejde med metode egentlig på store forskningsprojekter på universitetet? Denne artikel vil skitsere og diskutere udfordringer og overvejelser i forhold til metode med hensyn til forskningsprojektet ”Religiøs fritidsundervisning for børn og unge blandt muslimske grupper i Danmark”.
Downloads
Publiceret
2011-04-01
Citation/Eksport
Bisbjerg, M. (2011). Religionsundervisning i godkendte trossamfund. Religion I Danmark, 3(1), 110–117. https://doi.org/10.7146/rid.v3i1.23579
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Center for SamtidsReligion har ophavsretten til den udgivne version af tidsskriftet. Forfatteren har ophavsretten til deres egen tekst.