At være medundrende, støttende og spørgende
PDF

Citation/Eksport

Storgaard, F. (2013). At være medundrende, støttende og spørgende. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3), 4. https://doi.org/10.7146/mona.v0i3.36051

Resumé

Kommentar til artiklen “Matematik i naturfagene – et kompetensehevingsprojekt forbarnehagen” af Anita Movik Simensen og Inger Wallem Anundsen. MONA, 2013(2).
https://doi.org/10.7146/mona.v0i3.36051
PDF

Referencer

Alrø, H. & Skovsmose, O. (2002). Dialogue and Learning in Mathematics Educations: Intention, Reflection, Critique. Dordrecht: Kluwer Academic Publicher.

Elstgeest, J. (2009). Lærernes spørgsmål til eleverne. I: S. Tougaard & L.H. Kofod (red.), Metoder i naturfag – en antologi. Hellerup: Experimentarium.

Østergaard, L.D. (2012a). Naturfag i Nordjylland – deltagerstyret problem- og undersøgelsesbaseret formidling. Aalborg Universitet i samarbejde med Jammerbugt Kommune.

Østergaard, L.D. (2012b). Inquiry Based Science Education og den sociokulturelt forankrede dialog i naturfagsundervisningen. NorDiNa 8, nr. 2, s. 162‑177.

Østergaard, L.D. & Grunwald, A. (2011). IBSE – den spændende undervisningsmetode. Unge pædagoger, 4, s.11‑20.

Creative Commons License

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).

Copyright (c) 2016 MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik