Børns leg og læring med nye digitale teknologier
PDF

Nøgleord

Digitale læremidler
Leg og Læring
Børns udvikling
Grundskole

Citation/Eksport

Søndergaard, S. (2013). Børns leg og læring med nye digitale teknologier. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (1), 4. https://doi.org/10.7146/mona.v0i1.36024
https://doi.org/10.7146/mona.v0i1.36024
PDF

Referencer

Christensen, L. & Søndergaard, S. (2009). Planlægning af netbaseret undervisning – udkast til en helhedsorienteret didaktisk model. I: H. Rander, L. Boysen & O. Goldbech, En moderne voksendidaktik. København: Alinea.

Gynther, K. (2005). Blended learning – IT og læring i teori og praksis. København: Unge Pædagoger.

Rattleff, P. (2003). Egner computerkonferencekommunikation sig til forhandling? I: H. Mathiasen, It og læringsperspektiver. København: Alinea.

Rönnberg, M (2010). Medieleg. Tidsskrift for Børne- & Ungdomskultur, 53. s. 49‑62 + 119‑125.

Søndergaard, S. (2007). Dukketeater i samarbejde med børn. I: P. Mikkelsen & S. Holm-Larsen (red.), Udtryk, musik og drama. København: Kroghs Forlag.

Søndergaard, S. & Støvelbæk, F. (2012). Kommer digital kultur fra iPad’s? I: A.K. Petersen & H. Kallesøe (red.), Teknologi, mennesker, faglighed: muligheder og udfordringer i løsning af velfærdsopgaver. Aarhus: Systime.

Vygotskij, L.S. (1995). Fantasi och kreativitet i barndommen. Göteborg: Bokförlaget Daidalos.

Vygotsky, L.S. (1978). Mind in society – The Development of Higher Psychological Processes. Massachusetts/ London: Harvard University Press.

Creative Commons License

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).

Copyright (c) 2016 MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik