Resumé
Kommentar til Charlotte Krog Skott, Morten Blomhøj, Thomas Kaas og Marit Schous: “Læringsspor – et didaktisk begreb til at beskrive progression og sammenhæng inden for tal og algebra.” MONA, 2025(2).
Referencer
Blomhøj, M. (2021). Samspil mellem fagdidaktisk forskning og udvikling af matematikundervisning – belyst gennem erfaringer fra et udviklingsprojekt i undersøgende matematikundervisning. Sammenlignende Fagdidaktik, 6, 29‑50. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127569
Friend, M. (2017). Co-teaching i praksis – samarbejde om inkluderende læringsfællesskaber. Dafolo.
Michelsen, C., Dreyøe, J., Hjelmborg, M.D., Larsen, D.M., Lindhart, B.K. & Misfeldt, M. (2017). Hvad vi ved om undersøgelsesorienteret undervisning i matematik – forundersøgelse i projekt Kvalitet i Dansk og Matematik, delrapport 2. Undervisningsministeriet. https://vbn.aau.dk/ws/portalfiles/portal/265213870/Forunders_gelsesrapport_delrapport_3_matematik_2.PDF

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Copyright (c) 2025 MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
