Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
MedieKultur: Journal of media and communication research
Current
Archives
Announcements
Submissions
Book Reviews
Publication Ethics & Malpractice Statement
About
About the Journal
Editorial Team
Editorial Board
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 24 (1996): Målrettet kommunikation
Vol. 12 No. 24 (1996): Målrettet kommunikation
Editors: Kim Schrøder, Lisbet Borker, Hanne Bruun, Stig Hjarvard, Per Jauert, Jørgen Poulsen, Anne Tortzen
Published:
1996-09-02
Editorial
Indledning
Kim Schrøder, Lisbet Borker, Hanne Bruun, Stig Hjarvard, Per Jauert, Jørgen Poulsen, Anne Tortzen
2 pages
PDF
Articles
Sociologi og målgruppe. Nogle erfaringer med at operationalisere Bourdieu
Henrik Dahl
15 pages
PDF
Informationskampagner
Jørgen Poulsen
15 pages
PDF
I folkets tjeneste - Om prætest og TV-seere som målgruppe
Mette Davidsen-Nielsen
7 pages
PDF
Etik og kommunikation
Uwe Geist
19 pages
PDF
Anti-essentialisme og receptionsforskning. Et forsvar for teksten
Arild Fetveit
13 pages
PDF
Medievold - børn og unge. En svensk vurdering af kulturministeriets rapport
Cecilia von Feilitzen
3 pages
PDF
Reviews
Niels Ole Finnemann: "Tanke, sprog og maskine: En teoretisk analyse af computerens symbolske egenskaber"
Klaus Bruhn Jensen
2 pages
PDF
Jens F. Jensen, Inger Lytje og Peter Øhrstrøm (red.): Tegn og Data / Jens F. Jensen (red.): Computer-Kultur. Computer-Medier. Computer-Semiotik / Jens F. Jensen: Teknologi-semiotik. To essays om teknologi, tegn og betydning
Gunnar Langemark
2 pages
PDF
Anne Marie Honoré: Filmpolitik midt i en medierevolution, bind 11 i udredningsserien "Kulturens politik"
Frank Henriksen
2 pages
PDF
John H. McManus: Market-driven Journalism. Let the Citizens Beware?
Stig Hjarvard
3 pages
PDF
Henrik Søndergaard: DR i TV-konkurrencens tidsalder
Line Hødnebø
3 pages
PDF
Ingunn Hagen og Knut Helland (red.): Verden på skjermen. Om nyheiter og fjernsyn
Kim Minke
2 pages
PDF
Make a Submission
Make a Submission