Disponibel model til analyse og problemløsning - en undersøgelse i pædagogiske dagtilbud
Emneord (Nøkkelord):
0-6-års-områdetSammendrag
Denne artikel rapporterer følgeforskning i tilknytning til et projekt i regi af UC Nordjylland om udvikling af analytiske kompetencer, som er gennemført i danske pædagogiske dagtilbud i 2010. Hensigten har været at fremme 0-6-årige børns trivsel og læring gennem udvikling af kompetencer hos personalet.
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.