Leder
Emneord (Nøkkelord):
InkluderingSammendrag
I alle skandinaviske lande diskuteres inkludering, og der gøres en aktiv indsats for at realisere dette for alle elever i skolen og for alle børn i børnehaven. Artiklerne i dette nummer af Paideia giver en række vigtige bidrag til, hvordan inklusion kan forstås og anvendes i pædagogisk praksis.
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.