Leder
Emneord (Nøkkelord):
Forbedringsarbejde i skoler og børnehaverSammendrag
Dette nummer af Paideia har fokus på forbedringsarbejde i skoler og børnehaver. Der præsenteres flere forbedringsarbejder, hvor fokus er på udvikling af kompetencer og ændring af praksis gennem brug af professionelle læringsfælleskaber til gavn for børn og unges læring og udvikling. Artiklerne handler i høj grad om forbedringer af læringsmiljøerne gennem store langsigtede udviklingsprojekter ved samarbejde mellem uddannelsesforskere, beslutningstagere og de professionelle praktikere.
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.