Leder
Emneord (Nøkkelord):
Nyt fra Redaktionen, LederSammendrag
Dette nummer af Tidsskriftet Paideia sætter bl.a. fokus på den noget aggressive tone, der har været mellem forskere indenfor den pædagogiske videnskab. Den måde, debatten er blevet ført på, er ganske ødelæggende for pædagogisk forskning og har ingen positiv betydning for praktikernes virke og dermed for børnene. Tidsskriftet indeholder fire forskningsartikler, der alle har været gennem fagfællers review og bedømmelse.
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.