Daginstitutionernes arbejde med at skabe forbedringer
Emneord (Nøkkelord):
Pædagogiske læringsmiljøer, DagtilbudsområdetSammendrag
Artiklen præsenterer en undersøgelse, der er en del af et kvalitativt studie med fokus på at få indsigt i, hvad det betyder, når der arbejdes med at forbedre praksis med henblik på at udvikle kvalitet i pædagogiske læringsmiljøer. Med henblik på at understøtte udvikling af kvalitet for alle børn i dagtilbud, giver undersøgelsen indsigt i, hvad der ligger bag, når institutioner løbende udvikler sig og forbedrer kvaliteten og andre ikke gør.
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.