Klasseledelse forstået som undervisningsledelse – hvad ved vi?
Nøgleord:
Klasseledelse, Undervisningsledelse, Social læring, Faglig læringResumé
Artiklen præsenterer, hvad vi forskningsmæssigt ved om lærerens ledelse af undervisning med henblik på at optimere både elevens sociale og faglige læring.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.