Leder
Nøgleord:
InkluderingResumé
I alle skandinaviske lande diskuteres inkludering, og der gøres en aktiv indsats for at realisere dette for alle elever i skolen og for alle børn i børnehaven. Artiklerne i dette nummer af Paideia giver en række vigtige bidrag til, hvordan inklusion kan forstås og anvendes i pædagogisk praksis.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.