Leder
Nøgleord:
Forbedringsarbejde i skoler og børnehaverResumé
Dette nummer af Paideia har fokus på forbedringsarbejde i skoler og børnehaver. Der præsenteres flere forbedringsarbejder, hvor fokus er på udvikling af kompetencer og ændring af praksis gennem brug af professionelle læringsfælleskaber til gavn for børn og unges læring og udvikling. Artiklerne handler i høj grad om forbedringer af læringsmiljøerne gennem store langsigtede udviklingsprojekter ved samarbejde mellem uddannelsesforskere, beslutningstagere og de professionelle praktikere.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.