Leder
Nøgleord:
Nyt fra Redaktionen, LederResumé
Dette nummer af Tidsskriftet Paideia sætter bl.a. fokus på den noget aggressive tone, der har været mellem forskere indenfor den pædagogiske videnskab. Den måde, debatten er blevet ført på, er ganske ødelæggende for pædagogisk forskning og har ingen positiv betydning for praktikernes virke og dermed for børnene. Tidsskriftet indeholder fire forskningsartikler, der alle har været gennem fagfællers review og bedømmelse.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.