Investigating and adapting the student interactions and student activating teaching methods of the course ‘Veterinær retsmedicin og dyrevelfærdsvurdering’
Nøgleord:
investigating, adapting, interaction, student activating, teaching methods, veterinær retsmedicin, dyrvelfærdsvurderingResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Kirchner, M. (2023). Investigating and adapting the student interactions and student activating teaching methods of the course ‘Veterinær retsmedicin og dyrevelfærdsvurdering’. Improving University Science Teaching and Learning, 9(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137593
Nummer
Sektion
Volume 9 - 2017
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.