Aktiverende, tværfaglig og case-baseret undervisning til Naturressource-studerende
Nøgleord:
aktiverende, tværfaglig, case-baseret, naturressource, forståelse, udvikling, motivationResumé
-
Downloads
Publiceret
19-06-2023
Citation/Eksport
Laursen, K. H. (2023). Aktiverende, tværfaglig og case-baseret undervisning til Naturressource-studerende. Improving University Science Teaching and Learning, 9(1-2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/137592
Nummer
Sektion
Volume 9 - 2017
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.