Om positionering som en del af skolens dannelsesopgave
Respons til Knudsen
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127747Nøgleord:
Åben skole, autentisk semantisk læremiddel, differentiering, positionering, dannelseResumé
Responsartikel til Lars Emmerik Damgaard Knudsens artikel ”Åben skole er en pædagogisk humlebi. Et casestudie af undervisningsdifferentiering uden at kende elevernes forudsætninger”
Referencer
Se referencer i artiklen.
Downloads
Publiceret
2021-06-23
Citation/Eksport
Qvortrup, A. . (2021). Om positionering som en del af skolens dannelsesopgave: Respons til Knudsen. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 149–162. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127747
Nummer
Sektion
Responsartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.