Undersøgende undervisning i et sammenlignede fagdidaktisk perspektiv
Respons til Blomhøj
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127746Nøgleord:
Undersøgelsesorienteret undervisning, Dewey, sammenlignende fagdidaktik, fagdidaktisk vidensproduktion, forsker-praktiker samarbejdeResumé
-responsartikel til Morten Blomhøjs artikel ”Samspil mellem fagdidaktisk forskning
og udvikling af matematikundervisning -belyst gennem erfaringer fra et udviklingsprojekt i undersøgende matematik undervisning”.
Referencer
Se referencer i artiklen.
Downloads
Publiceret
2021-06-23
Citation/Eksport
Rørbech, H. . (2021). Undersøgende undervisning i et sammenlignede fagdidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 133–148. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127746
Nummer
Sektion
Responsartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.