Undersøgende undervisning i et sammenlignede fagdidaktisk perspektiv

Respons til Blomhøj

Forfattere

  • Helle Rørbech

DOI:

https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127746

Nøgleord:

Undersøgelsesorienteret undervisning, Dewey, sammenlignende fagdidaktik, fagdidaktisk vidensproduktion, forsker-praktiker samarbejde

Resumé

-responsartikel til Morten Blomhøjs artikel ”Samspil mellem fagdidaktisk forskning

og udvikling af matematikundervisning -belyst gennem erfaringer fra et udviklingsprojekt i undersøgende matematik undervisning”.

Referencer

Se referencer i artiklen.

Downloads

Publiceret

2021-06-23

Citation/Eksport

Rørbech, H. . (2021). Undersøgende undervisning i et sammenlignede fagdidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 133–148. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127746