Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv
Respons til Blomhøj
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744Nøgleord:
Undersøgende matematikundervisning, Scenariedidaktik, Matematiklærer beliefsResumé
Responsartikel til Morten Blomhøjs tekst: “Samspil mellem fagdidaktisk forskning og udvikling af matematikundervisning - Belyst gennem erfaringer fra et udviklingsprojekt om undersøgende matematikundervisning”
Referencer
Se referencer i artiklen.
Downloads
Publiceret
2021-06-23
Citation/Eksport
Misfeldt, M. (2021). Undersøgende matematikundervisning fra et scenariedidaktisk perspektiv: Respons til Blomhøj. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 109–119. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127744
Nummer
Sektion
Responsartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.