Dette er en forældet version offentliggjort d. 2021-06-27. Læs den seneste version.
Taktfuldt samarbejde
Respons til Slotte m.fl., Blomhøj, Christensen og Hobel
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127743Nøgleord:
Teori-praksismodeller, teori-praksissamarbejde, pædagogisk takt, fagdidaktisk udvikling, det tredje rumResumé
I denne responsartikel diskuteres tre bidrag ud fra en pædagogisk typologi over forskellige teori-praksis-samarbejder og det tilknyttede begreb «pædagogisk takt».
Referencer
Se referencer i artiklen
Downloads
Publiceret
2021-06-23 — Opdateret d. 2021-06-27
Versioner
- 2021-06-28 (3)
- 2021-06-27 (2)
- 2021-06-23 (1)
Citation/Eksport
Carlsen, D. (2021). Taktfuldt samarbejde: Respons til Slotte m.fl., Blomhøj, Christensen og Hobel. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 95–108. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127743 (Original work published 23. juni 2021)
Nummer
Sektion
Responsartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.