Dette er en forældet version offentliggjort d. 2021-06-27. Læs den seneste version.

Taktfuldt samarbejde

Respons til Slotte m.fl., Blomhøj, Christensen og Hobel

Forfattere

  • Dorthe Carlsen

DOI:

https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127743

Nøgleord:

Teori-praksismodeller, teori-praksissamarbejde, pædagogisk takt, fagdidaktisk udvikling, det tredje rum

Resumé

I denne responsartikel diskuteres tre bidrag ud fra en pædagogisk typologi over forskellige teori-praksis-samarbejder og det tilknyttede begreb «pædagogisk takt».

Referencer

Se referencer i artiklen

Downloads

Publiceret

2021-06-23 — Opdateret d. 2021-06-27

Versioner

Citation/Eksport

Carlsen, D. (2021). Taktfuldt samarbejde: Respons til Slotte m.fl., Blomhøj, Christensen og Hobel. Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 95–108. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127743 (Original work published 23. juni 2021)