Forskerens deltagelse i praksis - en kommentar
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127590Nøgleord:
Forskningssamarbejde, reformulering, pædagogiske tiltag, etnografi, oplevelsesorienteret tilgangResumé
Kommentaren diskuterer, hvordan samspil mellem forskere og praktikere kan nuanceres ved at tænke en mere oplevelsesorienteret æstetisk tilgang ind i form af forskerens aktivt handlende deltagelse i forbindelse med rekontekstualiseringer af tiltag.
Referencer
Se referenceliste i artiklen
Downloads
Publiceret
2021-06-23
Citation/Eksport
Molbæk, L. . (2021). Forskerens deltagelse i praksis - en kommentar . Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 163–174. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127590
Nummer
Sektion
Kommentarartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.