Refleksioner og reformuleringer i didaktisk udviklingsarbejde – to skrivedidaktiske cases om forsker-praktiker-samarbejdet i gymnasiet
DOI:
https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127572Nøgleord:
forsker-praktiker-samarbejde, udviklings- og interventionsprojekter, virksomhedsteori, skriveforskning, gymnasiale uddannelserResumé
Temaet for denne artikel er samarbejde mellem professionelle praktikere og forskere om produktion af viden om problemstillinger, der knytter sig til skoleudviklingsprojekter om didaktisk udvikling. Samarbejdet tager form af en intervention, hvor praktikere og forskere samarbejder om at ændre noget i en etableret praksis
Referencer
Se referenceliste i artiklen
Downloads
Publiceret
2021-06-23
Citation/Eksport
Christensen, T. S., & Hobel, P. (2021). Refleksioner og reformuleringer i didaktisk udviklingsarbejde – to skrivedidaktiske cases om forsker-praktiker-samarbejdet i gymnasiet . Sammenlignende Fagdidaktik, (6), 51–70. https://doi.org/10.7146/sammenlignendefagdidaktik.vi6.127572
Nummer
Sektion
Hovedartikler
Licens
Tidsskriftet og forfatterne har ophavsret.