Dokumentation på dagtilbudsområdet – af hvad og for hvem?
Emneord (Nøkkelord):
DagtilbudsområdetSammendrag
Denne artikel vedrører dokumentationsaktiviteter på dagtilbudsområdet. Der er stigende bevidsthed om, at dokumentation er nyttig på dette område, men begrænset viden om, hvorfor og for hvem det er nyttigt at dokumentere. Artiklen bidrager til at udfylde dette videnhul. Den munder ud i en række fund vedrørende den oplevede nytteværdi af styrket dokumentation i dagtilbud. Disse fund er empirisk funderet, idet de bygger på følgeforskning i tilknytning til et udviklingsprojekt, som er gennemført i seks kommuner i samarbejde med Program for Læringsledelse – dagtilbud i 2015-2019.
Nedlastinger
Publisert
Hvordan referere
Utgave
Seksjon
Lisens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler lisensiert med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). Ifølge lisensgiveren har du følgende tillatelser: Du kan fritt dele og tilpasse artikkelens innhold under vilkår av passende kreditering. Les mere om lisensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfaller opphavsretten forfatteren for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler utkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende fritt deles og siteres under passende kreditering, vær oppmerksom på at ved disse er opphavsretten delt mellom forfatter og Paideia.