Dokumentation på dagtilbudsområdet – af hvad og for hvem?
Nøgleord:
DagtilbudsområdetResumé
Denne artikel vedrører dokumentationsaktiviteter på dagtilbudsområdet. Der er stigende bevidsthed om, at dokumentation er nyttig på dette område, men begrænset viden om, hvorfor og for hvem det er nyttigt at dokumentere. Artiklen bidrager til at udfylde dette videnhul. Den munder ud i en række fund vedrørende den oplevede nytteværdi af styrket dokumentation i dagtilbud. Disse fund er empirisk funderet, idet de bygger på følgeforskning i tilknytning til et udviklingsprojekt, som er gennemført i seks kommuner i samarbejde med Program for Læringsledelse – dagtilbud i 2015-2019.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.