E-læringsplatforme - pædagogiske potentialer - forord
DOI:
https://doi.org/10.7146/unev.v2i2.4981Resumé
Første gang publiceret i UNEV nr. 2: E-læringsplatforme - muligheder og potentialer, januar - marts 2004, red. Tom Nyvand og Michael Pedersen. ISSN 1603-5518.
Hensigten med dette temanummer er at give adgang til en række af de overvejelser forskellige universitetsmiljøer i Danmark har gjort i forbindelse med valg og nyttiggørelse af en e-læringsplatform. Forhåbentlig kan det hjælpe andre og samtidig føre til en dialog, der giver både bidragyderne til temanummeret, andre interesserede og redaktørerne ny indsigt i problemer og løsninger vedrørende valg og nyttiggørelse af e-læringsplatform.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Her kan du finde artikler fra det nu nedlagte Tidsskrift for Universiteternes Efter- og Videreuddannelse (UNEV). Vær opmærksom på, at der gælder særlige regler for UNEV artikler:
Det er forfatterne og evt. andre ophavsret indehavere, der har ophavsretten til artikler udgivet i UNEV regi, og det er en betingelse for adgang til artiklerne, at brugere anerkender og overholder de juridiske retningslinjer forbundet hermed.
• Brugere må downloade og printe én kopi af en hvilken som helst UNEV artikel mhp. private studier eller forskning.
• Det er ikke tilladt at videredistribuere artikler eller anvende disse til indtægtsdækkede aktiviteter eller kommercielle formål.
• Det er tilladt at distribuere URL’en til UNEV artikler.