Balladen om musikken - profilen og segmenterne i Danmarks Radio

Authors

  • Lars Ole Bonde

DOI:

https://doi.org/10.7146/mediekultur.v8i18.930

Abstract

Lars Ole Bonde skrev i MedieKultur nr.15 (tema: radio) to artikler om DR og musikken. I den største af disse, der diskuterede hvorledes DR plan- lagde sin musik (DR´s musik-"policy"), var der faldet et skema ud. Med udgangspunkt i dette skema samles der i nærværende artikel nogle tråde op og vi får Lars Ole Bondes kommentar til DR´s seneste programstruk- turomlægning pr.1.1.92. Spørgsmålet om hvorledes DR bruger lyttertal og såkaldte segmentana- lyser belyses i det foranstående interview med to musikchefer i DR. Tek- nikken bag segment-metoden forklares i denne artikel.

Downloads

Published

1992-08-29

How to Cite

Bonde, L. O. (1992). Balladen om musikken - profilen og segmenterne i Danmarks Radio. MedieKultur: Journal of Media and Communication Research, 8(18), 5 pages. https://doi.org/10.7146/mediekultur.v8i18.930