Iben Have: Lydmedier: Teori og analyse. København: Samfundslitteratur. 2024

Anmeldelse

Authors

  • Anders Bonde Aalborg University

DOI:

https://doi.org/10.7146/mk.v40i77.148836

References

Graakjær, N. J. (2007). Musikvidenskabelig interesse og interesser om musikvidenskab – eksemplificeret ved reklamemusik. Paper ved Dansk Selskab for Musikforsknings 4. Symposium: Musikvidenskaben mellem synlighed og faglig legitimitet, Københavns Universitet, 21. april 2007.

Tagg, P. (2001/2009). Music analysis for ‘non-musos’: Popular reception as a basis for understanding musical structure and signification. Paper ved Conference on Popular Music Analysis, University of Cardiff, 17. november 2001. Updated version for translation into Portuguese for Brazilian journal Per musi, 23.

Tagg, P. (2012). Music’s Meanings: A modern musicology for non-musos. New York & Huddersfield: Mass Media Music Scholars’ Press.

van Leeuwen, T. (1999). Speech, music, sound. London: Palgrave Macmillan.

Downloads

Published

2024-11-15

How to Cite

Bonde, A. (2024). Iben Have: Lydmedier: Teori og analyse. København: Samfundslitteratur. 2024: Anmeldelse. MedieKultur: Journal of Media and Communication Research, 40(77), 167–170. https://doi.org/10.7146/mk.v40i77.148836