Boogie – Fjernsyn med mig !! *GG*

Authors

  • Thomas Bjørner
  • Lars Holmgaard Christensen

DOI:

https://doi.org/10.7146/mediekultur.v19i35.1233

Abstract

DR lancerede i januar 2002 Boogie, som er et interaktivt musikvideo- program for unge, i et forsøg på at lave et programformat, der går tæt på de ting, som har de danske unges interesse og som fylder meget i hverdagen hos dem. Boogie handler om det farverige, det sjove, stjer- nerne, drømmene, det glamourøse og det opsigtsvækkende. I denne artikel gives et indblik i Boogies ungdomsdiskurs dels gennem en semi- otisk tekstanalyse og dels gennem interview med unge Boogie-brugere.

Downloads

Published

2003-09-05

How to Cite

Bjørner, T., & Christensen, L. H. (2003). Boogie – Fjernsyn med mig !! *GG*. MedieKultur: Journal of Media and Communication Research, 19(35), 11 pages. https://doi.org/10.7146/mediekultur.v19i35.1233